pirmdiena, 2010. gada 2. augusts

keepin' up with time

Visi jau mēs zinām to, cik ārprātīgi ātri paiet laiks. Tomēr pēdējā laikā man šķiet, ka tas aizrit pārāk ātri. Varbūt man vienkārši ļoti patīk mans darbs, tomēr nekad neesmu vasarā tik ilgi strādājusi pilnu darba laiku un nepamanījusi, cik ātri paiet tie 3 mēneši - iesācies taču jau 3.!
Eju krievu valodas kursos un šodien, ieskatoties līgumā, sapratu, ka pēc nedēļas viss jau beigsies un būs pienācis novērtēšanas laiks.
Šodien ir Alises dzimšanas diena, kas kādreiz man asociējās ar nelielām skumjām par to, ka vasara iet uz beigām, bet vienlaicīgi arī ar prieku, ka mēs tagad esam vienā vecumā.

Un galu galā - domājot par to, ka beidzas vasara, man pirmo gadu nav žēl, jo kārtējais posms aizritējis - tikai tagad saprotu, ka skola ir beigusies un vairs nekad nebūs, ka arī tie 12 gadi ir aizritējuši.
Man nav pārākās nostaļģijas vēl vai žēluma, vai prieka. Vienkārši patīkami, ka ir sācies kaut kas jauns. Vienlaicīgi vairāk laika gan pazudīs, gan ietaupīsies, jo skola mani kādu brīdi netraucēs. Ceru, ka pamanīšu, pa kuru laiku pienāk rudens un pirmās krāsainās lapas un vēlāk arī pirmais sniegs. Vēl ceru, ka nepalaidīšu garām katru dienu, ko izbaudu vēl kā padsmitniece, tātad - teorētiski, bērns.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru