pirmdiena, 2010. gada 9. augusts

aidiaass

Paklejoju pa lookbook.nu un atradu dažas sev tuvas bildītes.
Parasti, kad meklēju iedvesmas izskatam, cenšos piemeklēt kādu cilvēku, kas ir maksimāli līdzīgs man. Nu, vai ir čolka, vai ir gaiši mati - tas vienkārši diezgan ietekmē koptēlu. Svarīgi arī, kas no visa, kas patīk, man jau ir. Pārsvarā der sapirkt klasiskās lietas (balta blūze, balts t-krekls vai "sievu sitēju" krekls (nu, nepārprotiet, vienkārši iedomājieties tipisku ar-gludi-skūtu-galvu-vīrieti baltā bezpiedurkņu kreklā :D), melns džemperis vai bītlene, melnas bikses, melni garie zābaki bez papēža, melnas laiviņas, maksimāli vienkrāsaini apģērbi), jo tad to visu var izraibināt ar orģinālām detaļām un neizskatās pārspīlēti. Vēl arī jāskatās vai ir tuvs tas stils, jo es, personīgi, neizprotu saplēstās zeķbikses un zeķes kurpēs līdz ceļgaliem. Man patīk upgreidota klasika :)


Melns un balts, bet protams. Skatoties tādas bildītes, gribas nopirkt brūnu ādas jostiņu, bet veikalos vienmēr atturos. Nav laikam vēl laiks mans pienācis.


It kā šādi ģerbtas meitenes var redzēt ik uz stūra, bet kaut kas man ļoti iepatikās. varbūt tā frizūra un saulesbrilles. Ja to nebūtu, tad izskats būtu cits. Nu jā, vēl man patīk jakas akurātā piegrieztne.

Ok, fermeru krekli man nepiestāv, bet kopā ar maziem džinsa šortiņiem jau laikam viss labi izskatās. Frizūra patīk. Tāda forša festivāla noskaņa, kā bija manā vārda dienā un Zvērā.



Es neliktu sarkanu, bet gan melnu jostu un nevilktu tās zeķes iekš kurpēm. Un muguru iztaisnotu. Bet blūzīte mīlīga un man patīk tie aksesuāri. a la alice in wonderland :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru