ceturtdiena, 2010. gada 12. augusts

meow

Tā kā pēc divām nedēļām mums pievienosies vēl divi īrnieki,
akīvi sāku domāt par viņu izmitināšanas, barošanas, apkopšanas iespējām. Mana mamma jau saka, ka mēs galā netiksim, bet man tieši gribas kādu jauku kompanjonu un galu galā - esmu pieradusi pie kaķu bara, man mājās ir veseli 5, turklāt šie ir manas mīļās kaķenes dēli, kurus izglābu no jūras skolas ar teikumu, ka atradīšu šiem saimniekus. Te nu es esmu! :)
Parakājos internetā un atradu interesantas kaķu mājas, kuras pavisam mierīgi varēsim savā jaunajā dzīvoklī īstenot. Te būs dažas:




Esmu sagrābusies idejas, cik vien var, tagad nākamajā nedēļas nogalē, kad būšu laukos, jāsāk tik lipināt kopā visu.

Starp citu, varbūt kādam ir ideja, kādā vārdā nosaukt šos mincēnus? Abi ir runči. Mums ar Riču bija ideja Kains un Ābels, bet būs grūti izrunāt, tas tik pagaidām.
Any suggestions? (viņi diezgan nikni visu laiku, acis vēl bija ciet, bet jau šņāca un spļaudījās, tagad met kūkumus mani ieraugot :D)

1 komentārs: