trešdiena, 2010. gada 4. augusts

ванная

Šķirstot dažādus interjera žurnālus, pirmā, ko apskatu interjera risinājumu paraugos, ir vannas istaba. Vienmēr ir patikuši interesantie risinājumi un vēlme arī pašai savu vannas istabu izveidot.
Te būs dažas manas idejas no visa tā, kur idejas esmu sagrābstījusies.

Pirmkārt, man patiktu, ja vannas istabā būtu skats uz dabu. Vai vienkārši pa logu varētu skatīties. Kaut arī mani tracina, ja istabas durvis ir atvērtas, ja tur atrodos, vai man aiz muguras ir durvis, esmu pilnīga anti-klaustrofobiķe un man patīk, ja ir etvērts logs tieši man pretī. Protams, nebūtu forši, ja dzīvotu pirmajā stāvā Rīgas centrā ar atvērtu skatu uz pilsētu, kad vannojos, bet, ja tas būtu, piemēram, 9. stāvs, tad gan ir cita runa.
Otrkārt, bet ar to jau laikam vispār bija jāsāk, man gribas vannu. Un nevis vienkārši kaut kādu, bet, vēlams, ar kājiņām un interesantu dizainu. Ja arī nav interesants dizains, tad lai viņa ir maksimāli vienkārša un apsūbējusi no ārpuses. Šai te man patīk tie aizkariņi. Man nebūs plastmasas aizkari, pirkti Rimi pa 60sant., man būs smagie, ar plastikāta "vieglajiem aizkariem", kam , protams, atrasts interesants risinājums, nu, piemēram, kā viņi šeit ir sasieti kopā.
Treškārt, es gribētu, lai mana vanna stāv maksiāmi izcelti - piemēram, istabas vidū. Zinu, ka to ir grūti atrisināt no vadu/cauruļu puses, bet nekas nav neiespējams. Man patīk tā ideja ar statīvu istabas vidū.

Vispār, kad iedomājos vannas istabu, man girbētos, lai sienas ir vecinātas vai dabīgi vecas, bet koptas. Lai var redzēt, ja apmetums lobās, bet lai nekrīt uz galvas. Lai ir iebūvēti sienas plauktiņi (no betona), kur iekšā salikt melnas un baltas sveces un baudīt romaņķiku. Vēl gribētos, lai tur ir mūzikas iespēja - bez riska vannā izcepties.

Tā lūk. Bildes kā vienmēr, no imgfave.com, bet galvā man ir citādāka bilde. Vannas istabai jābūt tādai, lai visu laiku gribas iet mazgāties. Apmēram tā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru