pirmdiena, 2010. gada 30. augusts

31. augusts

Viss, šodien ir ballīte!!
jā, es šodien atkal par to pašu - vasara ir aizskrējusi nežēlīgi ātri - šodien ir mana pēdējā darba diena (vai nedarbu diena, jo es tik daudz laika pavadu šeit, hihi) un arī vasaras pēdējā dieniņa. Sajūtas divējādas, jo, lai arī cik ļoti man negribētos domāt, ka vairs nav darba, tātad, arī naudas drīz vairs nebūs, esmu pozitīvi noskaņota, jo pāris dienas varēšu vienkārši paslinkot un no rītiem izgulēties. arī ar darba atrašanu problēmām nevajadzētu būt, bet laiks rādīs :)
ar vasaras pēdējo dienu, nu... nav tā, ka skumtu, jo vasara bija patiešām krāšņa, te nu nebūtu par ko sūdzēties. vasara tomēr ir tāds baigais bezrūpības simbols, kad nav jādomā dziļi, bet vienkārši jābauda mirklis, jo vasara ir īsa.
es arī nepriecājos es laikam vienkārši sadzīvoju un priecājos par katru pārmaiņu, jo tad nav stagnācija. Upe tek, lai tai nebūtu garlaicīgi un lai tā vienmēr un mūžīgi mūžos būtu interesanta arī citiem.
Man patīk arī rudens noskaņa un atvasara, kad cilvēki sāk ģērbties biezākās un siltākās drēbēs, atdzīvojas pasākumu sezona, pilns ar visādiem interesantiem tematiskajiem baļļukiem un tik' jādomā, kā uz visu paspēt.


Novēlu visiem priecāties par katru mirkli. Tā būs mana šodienas mantra.

Dienas noskaņojums un vēlme:
šokolādes kūka

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru