ceturtdiena, 2010. gada 29. jūlijs

Ballītēēē


Rīt uz ZVĒRĀ.
Ar to laikam viss ir izteikts :D

Nu labi, labi.
Gribēju pastāstīt pāris vārdos par savu festa stratēģiju, jo, diemžēl vai varbūt par laimi, šis būs vienīgais fests šovasar, kuru apmeklēšu, tāpēc gribas labas atmiņas.
Mani trīs zelta likumi (kurus izstrādāju šodien):

1) ņemt līdzi daudz ūdens, zobu birsti un zobu pastu. pagājušajā gadā šis komplekts uzlaboja visu otrās dienas rītu.
2)telefonu, maku, bankas kartes, fotoaparātus (labi, tā pēdējā man nemaz nav) atstāt mājās, lai paglābtu sevi jau laicīgi no iestāšanās apzagto/pazaudētāju listē. Vācijas brauciens man tomēr deva mācību :)
3) sausās zupiņas un spirāle. Tas tā kā galvenais, lai paēstu.

Ceru, ka tiksimies tur, ja arī nē, tad... nu, es es vienalga ceru :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru