pirmdiena, 2010. gada 23. augusts

sensenie rituāli

Jā - rīt beidzot sāksim to bieži pieminēto remontu. Tas nozīmē, ka dzīvoklis būs pilns skaidu, putekļu un visa tā draza kaut kā būs jādabū prom no 5. stāva. Būs jautri! :)
Katrā ziņā, domas par remontu mani biežāk mudina domāt arī par saviem rituāliem, kas man vienmēr patikuši, bet kurus varu rīkot tikai savā "labajā" vidē - vietā, kuru pati esmu pielāgojusi savām vajadzībām un vietā, kur jūtos vislabāk un drošāk. Iepriekšējais remonts, ko piedzīvoju, bija pirms diviem gadiem, kad tētis remontēja manu istabu ģimenes mājā. Toreiz biju ārkārtīgi laimīga, kad plēsu nost vecās tapetes, braucu uz veikalu izvēlēties jaunas un kā izskatījās mana istaba pēc diviem mēnešiem, kad draugi to apbrīnoja pirmajā sālsmaizes ballītē. Tā pa īstam istabu pabeidzām tikai šopavasar, kad visbeidzot tika pielīmētas pēdējās divas tapešu loksnes. Un tomēr zinu, ka tā istaba vienmēr būs mana caurcaurēm, jo tur ieliku daudz emociju un labu domu.
Tagad man atkal ir tā lielā izdevība sākt ko tādu, vienīgi šoreiz - par saviem līdzekļiem un tie ir ļoti ierobežoti (jā, es nenāku no snobiskas bagātnieku ģimenes, kur visu nokārto māmiņa un papiņš ;)).

Jā, tātad sāku runāt par rituāliem. Man gribas apsēsties uz grīdas jaunizremontētā dzīvoklī un iekurināt ūdenspīpi, un tad, pūšot ārā dūmus, skatīties, kā tie ceļas līdz griestiem un vēlāk veido plānu migliņu visā istabā. Man gribas saaicināt savus draugus un, guļot uz grīdas, uzrīkot filmu vakaru. Man gribas uzcept ko garšīgu, nopirkt jaunākos žurnālus un baudīt laisku atpūtu. Man gribas traku ballīti, kad augšā esam visu nakti un no rīta ar galvassāpēm, bet ķiķinot, vācam iepriekšējās dienas tukšo taru.

Man atkal gribas to senaizmirsto kopā būšanu ar vecajiem cīņubiedriem un tajā pašā pozīcijā, kādā bijām tad, vidusskolu uzsākot.
Nē, man nepietrūkst skolas. Man pietrūkst to sajūtu, kādas ir, kad pēc ikdienas piedzīvojumiem sanākam kopā un vienkārši esam. Vienīgi ar svinīguma sajūtu, kad es biju tā namamāte, pie kuras visi ciemojas.

Dienas noskaņojums (sorīī, šodien man nav austiņu līdzi un nezinu, ko lai uzliek, tāpēc - gaidu ierosinājumos, ko man vajadzētu noklausīties, kad domāju par sienas krāsu :)) un vēlme:
nu tad jau par to pašu - jāiegādājas ūdenspīpes tabaka :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru