trešdiena, 2010. gada 11. augusts

personality

(brīžos, kad nevaru izdomāt ieraksta nosaukumu, vienkārši kaut ko uzrakstu angliski un uzreiz labi izskatās :D)

Tikko aizdomājos baigi tālu. Sāku ar to, ka man patīk kopā lipināt kolāžas. Kādreiz, kad pirku žurnālus, krāju tos vienā kaudzē un tagad nesen tos pa vienam vilku ārā un pārlasīju. Tagad, kad nopērku žurnālus un tos izlasu, es sameklēju bildītes, kas man patīk, ko es sev gribētu, kā gribētu izskatīties vai justies, griežu ārā un līmēju savā kladītē. Arī tās apģērbu un modes lapas, kas ir žurnālos, kur ir nevis modeles, bet katra lieta salikta atsevišķi un dažādās variācijās - tas tāāā rosina fantāziju!

Vienreiz Papardes Ziedā uztaisīju tādu iknedēļas tikšanās aktivitāti - katrs paņem kaut kādus žurnālus un tik griež ārā visu, ko vēlas, salīmē uz vienas lapas, klāt pieraksta, ka šīs mantas/sajūtas grib, un tad tās kolāžas līmē pie sienas. Tādā veidā citi var aplūkot, ko tu vēlies, to iztēloties, vizualizēt, un, kā jau mēs visi zinām, domas materializējas, jo īpaši, ja tām pieslēdzas vairāki spēki.
Tā nu laika gaitā tiku pie visa, ko biju sarakstījusi uz tās lapas. Ij jaunas kurpes, ij mīlestību...

Bet tagad manās ausīs pēdējā laikā aizķeras vārds mandala. Tikko iegūglēju, bet tāpat nevarēju saprast, kas tas ir. Zīmējums, kam saikne ar personību? Ja man kāds varētu izskaidrot, būtu ļoti pateicīga.


1 komentārs:

  1. kolāžas. jauka padarīšana. :]
    man patīk krāt modes lappuses no cosmo un joy. ir iekārtota special mape. un tas arī ļoti rosina iztēli.

    AtbildētDzēst