otrdiena, 2010. gada 2. novembris

scandinavian design

Nesen bija 2. reize mūžā, kad kāds puisis man atzīstas, ka esmu ārkārtīgi līdzīga meitenei, ko tas gandrīz apprecējis. Bija tāda creepy sajūta, jo pēc apraksta spriežot, biju līdzīga itin visā - samaitātajā humorā, ģērbšanās stilā, pat pēc gaitas un ilūzijām.
Lai nu kā, viņš man uzdeva jautājumu vai man patīk Londona. Hmm. Nekad tur neesmu bijusi, bet gribētu aizbraukt. -nu, bet vai tev šķiet, ka tev tur patiktu (un tad es saņemu visus spēkus, lai izdomātu ko citu...) -ahh, nē, man Barselona patīk, Spānija, o, jā.
Nu, bet patiesībā jau man tiešām šķiet, ka Londona man patiktu. Ne jau tāpēc, ka tā ir Londona, bet tāpēc, ka tur ir visādi mazi sīkumiņi, piemēram, tirdziņi un veikaliņi, kādu nav Latvijā. Tas, kā nav dzimtajās ārēs jau ir patiesībā vienīgais, kas pievelk ārvalstīs, ne tā? Neviens taču neceļo, lai atrastu to, ko jau redzējis.
Anyway, pēdējā laikā klejojot blogos aizvien biežāk uzduros visādiem skaistiem un stilīgiem cilvēkiem no skandināvijas. Stokholma, Umea, Oslo, Kopenhāgena. Ok, ieskaitīsim arī Amsterdamu. Laikam tas ziemeļnieciskais pievelk, sajūtu kā savējos. Bet varbūt arī tas, ka domāšana līdzīga. Kā Ozols teiktu - viens rajons.


Skaistās skandināvu dāmas no lookbook.nu

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru