otrdiena, 2010. gada 23. novembris

***

Es arī gribēšu šādas fotosesijas, kad būšu jau cienījamos gados. Un vēl es gribēšu tādu foršu mazdēlu.

Runājot par bildēm, esmu piepildījusi vēl vienu vēlmi no mana to-do-saraksta-līdz-jaunajam gadam, un tas būtu nr.13 - izdomāt motīvus fotosesijām. Sīkāka info sekos katru pirmdienu, kad arī tiks publicēta pirmā. Tough words, huh? Jā, tieši tāpēc, ka ierakstu to šeit, apņemšanās ir lielāka, jo zinu, ka kāds gaidīs solītā piepildījumu. Vai vismaz es pati.
Anyway - ar vēlmju piepildīšanu iet kā nākas, 18. novembrī, nebūdama izteikta patriote, gribēju izdarīt ko labu un iedevu bezpajumtniekam ar diviem suņiem ēdamo. Vispār iesaku to jebkuram, arī skeptiķiem. Pēc tam ir baigais enerģijas pacēlums, labās lietas dod spēku.

Un vēl - brīnumi notiek! Ja ne uzreiz, tad pavisam noteikti, ja tos piespiež pie sienas.

Dienas noskaņojums un vēlme:
krāsaini papīra putni pie sienām.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru