otrdiena, 2010. gada 2. novembris

The return


"Es rīt uzrakstīšu kādus 50 ierakstus blogā. Nē, varbūt pat vairāk. Esmu noilgojusies!!"

Jā, dārgie draugi, tik ļoti man pietrūka iedvesmošanās un iedvesmas sniegšanas vai piefiksēšanas šeit. Bet nu beidzot viss ir nostājies kaut cik savās vietās - dzīvoklis tiek remontēts un man ir internets un dators savā istabā. Uzreiz kā pie cilvēkiem :)

Šī man ir priecīgā vieta. Pamanīju, ka rudens pelēcību vieglāk tomēr pārvarēt, ja ir, kur pierakstīt krāsainības idejas un šis blogs man ir mazais ikdienas prieciņš, kas ar pavisam vienkāršiem paņēmieniem liek atcerēties pasaules burvību un to, ka laime slēpjas procesā. Ja nav, kur to visu objektīvi uzskatīt, tad gribas rezultātu. Un nevis caur procesu bet tā - tadā!- un gatavs.
Man patīk process un visi tā līmeņi. Esmu sajūsmā, ka atkal varu būt šeit katru dienu.

Cheers!

Dienas noskaņojums un vēlme:
nopirkt cepešpannu un izcept kaut ko super garšīgu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru