ceturtdiena, 2010. gada 17. jūnijs

unique=the same




Kā jau visiem, man vienmēr aktuāls jautājums par to, kas šodien ir svarīgs, kas ir populāri un tā teikt, modīgi.
Nesen viens paziņa pateica: "beidzot ir pienācis laiks, kad stilīgs ir tas, ko katrs pats uzskatām par stilīgu"
Taisnība jau ir, bet nesen kārtējās pārdomās secināju, ka mēs katrs cenšamies savā stilā veidot ko oriģinālu. Vai tas būtu omītes velosipēds vai pašdarināti auskari. Un šādā veidā, kļūstot unikāli, mēs pamazām visi ejam uz to, ka izskatāmies.. vienādi.

Vēl tas pats paziņa pateica citu frāzi - "tagad visi krutie braukā ar omīšu riteņiem, tusē andrejsalā, fano par vintage un Tomu Grēviņu"

Tagad varu taisnoties pati - vecmammas 55 gadu vecais ritens "Rīga" man ir sava skopuma dēļ, jo negribēju izšķiest naudu dārgā velosipēdā. Pati darinu rotas arī daļēji sava skopuma dēļ un tāpēc, ka man tāda veida rokdarbi vienkārši "paķer" un ir sava veida mākslinieciskā izpausme, jo zīmēt tā īsti neprotu. Vintage un viss neordinārais interesē jau kopš kādas 7. klases, jo vienkārši gan atšķīros, gan gribēju atšķirties no pūļa un arī tagad man draugu kompānijās ir tādi neordināri cilvēki.
Ā un Toms Grēviņš man patīk (nu, ne jau viņš pats, bet tā mūzika, tā mūzika!! :D) arī jau krietnu laiku, kad swh vēl bija klausāms un bija tādi Lielie Vakari ar TG, tad visas savas vasaras pavadīju ar saulrieta dziesmām. Ehh, romaņķika...

Negribu nevienu aizvainot, vneikārši pateikt, ka es jūs, ceļabiedri, saprotu un, ak, cik ļoti mums piestāv būt tādiem, kādi gribam būt nevis tādiem, kādus mūs grib redzēt! :)

Dienas noskaņojums un vēlme:
noskaņoties tam, ka rīt izlaidums.


_________________________
bildes imgfave.com un google.com

1 komentārs:

  1. nu, bet dēļ tā skopuma un naudas trūkuma dēļ jau arī rodas tie brīniškīgie, mākslinieciskie nieciņi un idejas.))

    AtbildētDzēst