trešdiena, 2010. gada 9. jūnijs

Big city life

Dzīve iet uz augšu!
Nu, vismaz man.
Pārvācos uz Rīgu (pagaidām gan tikai daļēji, bet tagad biežāk gan mani varēs satikt Rīgas bodītēs, nevis Siguldas humpalās ;)) un man šeit tiešām patīk. Agrāk šķita, ka Rīgā būs grūti, nu, zin' kā, es jau tāda, lauku meitene vien esmu, vajag mežu un klusumu, bet man te tiešām ir ļoti kluss un vientulības devu varu iegūt pastaigājoties, turklāt kā te viss notiek..! Tiešām nekas nestāv uz vietas un ir forši, ka katru vakaru varu iziet no mājas pēc darba un izdomāt kaut ko darāmu. Pirmajā vakarā aizgājām uz bāru Taka, spēlējām domino, vakar bijām uz kino, skatījāmies kaut kādu korejiešu filmu, šodien atkal jau meklējam plānus. It kā varētu šķist nogurdinoši, bet ne man. Man laikam ir kaut kāds pilsētnieciskais gēns, kas urda un liek būt kustībā, ar nelielām atpūtas pauzēm. Haha, saslavēju mūsu galvaspilsētu kā tādu Ņujorku.
Katrā ziņā, pārmaiņas ir tikai uz labu, tagad skriešu nočekot, kas notiek retrospectro un gan jau vēl ziņošu par saviem piedzīvojumiem tviterī. :)


p.s. ja centrā vai kaut kur tuvumā ir kāda interesanta izstāde, koncerts, galerija (ieteicams ar pēc iespējas zemāku ieejas maksu - alga būs tikai mēneša beigās ;)) - padod ziņu, nekautrējies, aiziesim kopā!

Dienas noskaņojums un vēlme:
karsts laiks un jūra.

_______________
bilde no šejienes

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru