pirmdiena, 2010. gada 21. jūnijs

sfēra, kā, kas atmosfēra


Tātad, bija izlaidums un bija izlaiduma ballīte. Bija teātris, rock'n'riga un zoodārzs. Viena traka nedēļas nogale.
Nevarēju saprast, vai esmu palikusi garlaicīga vai veca, jo nevarēju tā no sirds izpriecāties un prāts galīgi nenesās uz ballēšanos un nebija īstā noskaņojuma. Rezultātā man nāca miegs, viena no pirmajām aizgāju mājās (3 no rīta gan)un jokaini jutos.
Tikai pēc izlaiduma ballītes, skatoties bildes, secināju, ka man ļoti svarīga ir atmosfēra, tā atmosfēras radīšana, par kuru atbildīga esmu vien pati. Vajag jau vairākas dienas iepriekš noskaņoties, kā parasti to daru. Šoreiz jau laikam viss bija tik ļoti apnicis saistībā ar skolu, ka pat ballēties negribējās, bet parasti jau tā ir tā plānošana, domāšana, ko vilkt, pucēšanās, draugu apzvanīšana... Ahh, kā tagad gribas uzrīkot kaut ko pa īstam. Nu, tā, lai ir, ko atcerēties, lai varu pati radīt to atmosfēru un ilgi vēl priecāties.


P.S. Pārāk traki jau arī nebija, ir arī bildes no griešanās ap stieni un bildēs vispār izskatās, ka traki forši bija :D Bet vispār jau bija arī un man prieks, ka vismaz uz vienu, pēdējo vakaru, varēju no sirds priecāties kopā ar klasi, kaut arī klusu un pie sevis, bet tomēr. :)

Dienas noskaņojums un vēlme:
kaut nauda birtu no gaisa!

1 komentārs: