pirmdiena, 2010. gada 17. maijs

Maijs






Ēdu citronu saldējumu un sapratu, ka ir karsti, nu ārkārtīgi karsti un kāda velna pēc es šodien uzvilku garās bikses, ja ārā ir +26 grādi..? Lai nu kā, diena bija varen' skaista, karsta un paspēju arī seju nedaudz apbrūnināt. Viena no dienas atklāsmēm - man ir iedomīgi ļauns skatiens. Nebiju pamanījusi gan :D Un vēl - cilvēki ar taisnu muguru atstāj pašpārliecināta cilvēka tēlu un citi sāk baidīties, kā pašaizsardzības reakciju izmantojot aprunāšanu. Esmu gan to cilvēku viū, kas baidās, gan to, kam taisna mugura (pārsvarā gan Alise man uzkliedz, lai ie datora iztaisnojos). Pēcpusdienā ar Alisi bija norunāts fotokluba mājasdarba izpildīšanas akts, bija doma bildēt visādus kadrus ar tēmu "šokolāde". Ne vienai ne otrai mums šīs ieceres neizdevās, bet rezultāts gan ir pilnīgi citāds. Kāds - skaties bildēs. Bildējos un radās Alice in Wonderland noskaņa, kā man patika tā filma.. Ak jā, vēl sabildēju beidzot savu burvīgo velosipēdu! Viss bildēs ;)

Dienas noskaņojums un vēlme:
Vēlos gulēt zem
zvaigznēm un dzert vīnu


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru