sestdiena, 2010. gada 29. maijs

Happy go Lucky


Man tagad ir baigā pārliecība, ka, jo vairāk tu kādu cilvēku apskaud, jo vairāk tam cilvēkam veicas un laimīgāks viņš kļūst. Tā tagad ar mani laikam notiek, jo skauģu saradies ne mazums, bet mana veiksme līdz ar to tikai vairojas.
Tagad jāpapildina savs to-do list, jo daudzas lietas nākušas klāt un daudzas jau izpildītas, tas priecē, jo kaut arī uzskatu, ka lietas īpaši plānot nevajag, personīgie mērķi tikai palīdz rast sajūtu, ka tu kontrolē savu dzīvi. Un vēl - nekad vēl man nav iznācis savus mazos mērķus tik veiksmīgi piepildīt, kā šogad. Vienīgi ar špagata vingrināšanu (apņemšanās šim gadam vecajā blogā) īsti neiet, bet nu, vēl vesels pusgads priekšā, kaut ko jau esmu darījusi un tas ir daudz.

Priecīgu nedēļas nogali! (kas nu no tās vairs atlicis)

Dienas noskaņojums un vēlme:
Kaut ātrāk pienāktu algas diena!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru