sestdiena, 2012. gada 2. jūnijs

who am i

šī ilustrācija liek pieņemt abas manas daļas vēl jo vairāk
Pēdējā laikā aizrauj horoskopi. Tā kā mans horoskops ir ļoti mānīgs (piedzimu 20. martā, kas ir pēdējā Zivju zīmes diena, no 21. sākas Auns), jau kopš bērnības nevaru izlemt, kuram ticēt vairāk. Kad biju maza, tad sapņoju, ka esmu nāra, taču ļoti spītējos pretī, kad māsa apgalvoja, ka mans raksturs ir kā tipiskam aunam. Pirms nedēļas piedalījos Jauno Vanagu rīkotā pasākumā, un vienai meitenei līdzi bija paņemta Astroloģijas rokasgrāmata, kur ļoti detalizēti aprakstīta katra zīme. Principā sapratu, ka vienmēr mans raksturs būs mainīgs, jo tīra zivs es neesmu noteikti, taču arī tīrs auns ne. Tas ir ļoti atkarīgs no tā, ar kādu cilvēku komunicēju, jo mēdzu būt gan ārkārtīgi dzīvīga un enerģiska, gan melanholijā slīgstoša sapņotāja. 

Piepildās tas, kam tu tici!

Dienas noskaņojums un vēlme:
sākt veidot portfolio

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru