piektdiena, 2011. gada 25. novembris

time flies


Izrādās, ka man iekrājušās 56 atvaļinājuma dienas. Tas nozīmē, ka gandrīz divus gadus strādāju bez apstājas un man nav bijusi neviena oficiāla brīvlaika/atvaļinājuma. Darba rūķis ne pa jokam, kas arī izskaidro manu ilgo prombūtni no šejienes.
Katrā ziņā, plānojot atpūtas laikus nākamajam gadam, ieplānoju arī ceļot. Jā!! Visu šo laiku man tāda iespēja ir bijusi, un tagad beidzot to arī sākšu izmantot. Martā, kad ir mana dzimšanas diena, dāvināšu sev braucienu uz Dženovu ciemos pie skolas laiku matemātikas (pēdējais sols, jo neko nesapratām) un latviešu valodas sola biedrenes Zanes, bet nedaudz ātrāk, Janvārī, ļoti gribētu aizlidot uz Amsterdamu.
Zinu, ka nebūs tur vēl nekāds draudzīgais laiks, bet ļoti velk uz turieni. Tās smukās mājiņas, kanāli un riteņi. Pēdējais iemesls, kāpēc gribu braukt ir arī šeit.
Varbūt arī tev ir kādi ieteikumi, uz kuru Eiropas/Tuvo austrumu pilsētu man aizbraukt?

dienas noskaņojums un vēlme:
atsākt mācības



_____________________
bildes - imgfave

2 komentāri:

  1. Noteikti iesaku paviesoties Itālijā- Florence ar savām šaurajām ieliņām ir pasakaina.

    AtbildētDzēst
  2. Fucking skaistā Parīze :)

    AtbildētDzēst