piektdiena, 2011. gada 25. novembris

tālrunis

Pirms pusotra gada man nozaga telefonu un es nopirku jaunu. pārgāju uz pieslēgumu no priekšapmaksas kartēm un kādu laiku viss bija kārtībā, līdz sapratu, ka man kaut kā tas pieslēgums un rēķinu apmaksa īsti nepatīk. Kad bija karte, tad rēķinājos ar kautkādām naudas summām, bet tagad vienmēr jāmin - nu, cik tad būs šomēnes..? Katrā ziņā arī mans mobilo sakaru operators mani ir pievīlis un tā nu es apsveru domu nākamvasar, kad beigsies līgums ar šo kompāniju, pāriet uz citu tīklu un nopirkt sev jaunu, skaistu telefonu. Domāju par iPhone, bet nezinu vai tā ir īstā izvēle. Patiesībā es vispār nezinu, kādu telefonu grbu, man galvenais, lai ir pieejams internets vienalga, kur atrodos un ir app'u iespēja. Ehh, iesakiet kaut ko! Katrā ziņā, šobrīd iPhone uzvar ar šiem te vāciņiem :)



_________

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru