trešdiena, 2011. gada 2. marts

long time no see


Jau gandrīz mēnesis pagājis, kopš ievācāmies jaunajās mājās un tik daudz kas notiek apkārt, ka neesmu īsti nevienu reizi piesēdusies pie datora, lai šeit kaut ko ieklabinātu. Man bija daudz un dažādas idejas, ko gribēju rakstīt, be,t tā kā, diemžēl, esmu pazaudējusi savu flešiņu, kur viss bija iekrāts, tad jāsāk laikam vienkārši tāpat.Pirmdien bija mana pēdējā darba diena vietā, kur nācās sabūt, kamēr atbrīvosies vietas iepriekšējā darba vietā. Ehh, nu, sarežģīti izklāstīju, bet anyway - viss notiek uz labu! Man bija burvīgi kolēģi, bet atgriezīšos pie ierastās kārtības, kad, lai kaut ko sasniegtu, ir daudz jāmācās.
Četru mēnešu laikā ir noticis daudz un tagad varu atklāt, ka tad, kad izdomāju, kādā virzienā sevi pilnveidot, nolēmu mācīties kaut ko saistība ar make-up. Tā nu varat mani apsveikt, jo pagājušajā nedēļā saņēmu sertifikātu par ievada mācību apguvi :)
Lietas virzās uz priekšu un gribas tikai radīt aizvien jaunas lietas un pilnveidot esošās.
Priekā!
Dienas noskaņojums un vēlme:
izkastrēt tos ārprātīgos kaķus!!


_____________________________
bilde no shannoneileenblog.typepad.com

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru