ceturtdiena, 2011. gada 27. janvāris

getting ready


Vienalga - gaidāms koncerts vai balle, man ļoti patīk gatavošanās process. Iešana vannā, matu veidošana, pucēšanās, krāsošanās, tērpu meklēšana, noskaņas radīšana.. Rīt īpaši daudz laika man nebūs, lai ilgi gatavotos, tomēr savs laiciņš tam vienalga tiks atvēlēts. Šī ir vēl viena lieta, ko saprot tikai sievietes - krāsošanās pirms nozīmīgiem pasākumiem, vismaz man noteikti, ir sava veida meditācija. Kamēr esmu spoguļa priekšā varu iztēloties ikvienu kustību un rīcību, lai viss izdotos lieliski. Gluži kā izmēģinājums gaidāmajam pasākumam. Turklāt ir pat zinātniski pierādīts, ka jo ilgāku laiku sieviete no rītiem pavada spoguļa priekšā krāsojoties (vai kā es mēdzu teikt - zīmējot sev seju), jo labāks noskaņojums viņai būs visu atlikušo dienu. Neatceros cik sen un kur to izlasīju, taču es tam tiešām ticu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru