pirmdiena, 2010. gada 13. decembris

smarža



Esmu nobriedusi smaržu iegādei. Sievietes jau laikam tik šito saprot. Nav nemaz tik viegli - pasmaržo, patīk un viss. Man parasti parfimērijas veikalos riktīgi sāp galva un gribas pēc iespējas ātrāk projām tikt, tāpēc smaržas iegādāties parasti atsakos. Vismaz vienmēr šo lietu atlieku.
Tomēr man vienmēr ir patikusi doma par smaržām. Tagad nākamā lieta, ko kāroju ir smaržu flakoniņš ar dozatou kā senos laikos, kur iepildīt vieglus dienas aromātus. Un vēl man ļoti patīk skatīties smaržu reklāmas rullīšus. Ir interesanta tā doma, ko caur reklāmu par tām vēsta. Un tā šobrīd ir vienas, kuras neesmu pat pasmaržojusi, bet jau pēc reklāmas vien šķiet, ka būtu man piemērotas - vieglums, gaisīgums, prieks, riteņi, vasara... Ak, mēs, viegli ietekmējamā patērētāju sabiedrība.
Būs jāiet rīt testēt.
Un jā, šo reklāmas rullīti režisēja Sofija Kopola, kas varbūt arī ir par iemeslu, kāpēc tieši šai reklāmai pievērsu vislielāko uzmanību.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru