ceturtdiena, 2011. gada 18. augusts

gandrīz ideālas vakariņas



Pirmdien biju pie Baibas, kura visu vasaru pavadīja Francijā, lai, kā pati to nodēvēja "baudītu dzīvi". Vakara gaitā bija paredzētas vakariņas franču gaumē, pļāpāšana un fotogrāfiju skatīšanās, kuras laikā tiešām pārliecinājāmies, ka Francijā dzīvi baudīt ir pat ļoti forši.
Kamēr ēdām supergaršīgos keksiņus (kurus es vakar mēģināju uzcept, bet, tā kā man nav pannas formiņu, bet ir tikai papīrīši, sanāca kaut kādas papīrā ietītas pankūkas), radās ideja, ka mums jātaisa kaut kas līdzīgs TV3 radījumam Gandrīz ideālas vakariņas. Neesmu gan nevienu sēriju redzējusi, jo man nav televizora un internetā nespēju saņemties skatīties raidījumus, taču atsauksmes dzirdējusi gan esmu un domu arī saprotu.
Tā nu tagad sanāk, ka Baiba vakariņas rīkoja pirmā, tagad būtu mana un Riča kārta. Jāizdomā kaut kas foršs, lai apvienojas gan manas tējas ballīšu vēlmes, gan Riča suši party ideja. Centīšos noorganizēt arī foto iemūžināšanu, lai varētu parādīt, kā tad mums gāja :)

šodienas noskaņojums un vēlme:
ballīte "smalkajā stilā"

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru